سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 فقط عزرائیل می تواند کروبی را از کاندیداتوری حذف کند - کربلائیان
به گزارش میزان ازپایگاه خبری یزد آنلاین این پایگاه گزارشی  را  درباره حضور محمد رضا خباز در یزد وگشایش ستاد جوانان و دانشجویان مهدی کروبی منتشر کرده است که در آن بر عدم انصراف کروبی تاکید شده است.متن این گزارش بدین شرح می باشد:

در ابتدای جلسه ای که بدین منظور تشکیل شد، حمید رضا کارگر عضو شورای مرکزی و دبیر حزب اعتماد ملی منطقه یزد ضمن گرامیداشت سالگرد دوازدهم فروردین و یاد و خاطره بنیانگذار این روز تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به تشریح فعالیتهای انتخاباتی حزب در استان یزد پرداخت و با توجه به نقش حساس و تاثیرگذار جوانان در برهه های حساس انقلاب از آنان خواست با جدیت، عقلانیت و منطق نسبت به حمایت و معرفی شخصیت بزرگ آیت الله کروبی به جامعه اقدام کنند و از هر گونه تخریب نسبت به سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دهم دوری نمایند.

محمد رضا خباز نیز در این جلسه 12 فروردین را روز سرنوشت مردم ایران دانست و گفت : فروردین 58 با توجه به اینکه مردم یکپارچه همراه امام (ره) بودند عده ای عقیده داشتند که رای گیری لزومی ندارد اما امام فرمودند : من به 50 سال آینده و سوالاتی که برای نسل های بعدی پیش خواهد آمد فکر می کنم و حضور مردم در پای صندوق رای حتما باید صورت بگیرد.

خباز به تشریح نقش احزاب پرداخت و بیان کرد: فعالیت حزبی، پذیرش مسئولیت و خدمت به جامعه یک وظیفه و تکلیف است که برای حفظ ارزشها ، پیشرفت و دفاع از منافع ملی الزامی است ولی عده ای حزب را موی دماغ قدرت می دانند و این تفکر باعث ایجاد اثرات منفی در زمینه فعالیت حزبی در سطح جامعه شده که باید سعی کرد با ایجاد احزاب قدرتمند، فراگیر و پاسخگو این نقیصه برطرف شود.

رئیس دفتر حزب اعتماد ملی در ادامه اظهار داشت: اگر در یک جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود، سرنوشت مردم بدست افراد بد طینت خواهد افتاد. وی ادامه داد : برای اینکه بتوان حاکمان و مسئولین یک جامعه را هدایت و کنترل کرد باید احزاب را تقویت کرد تا مردم بتوانند بواسطه آنها به امر به معروف و نهی از منکر حاکمان و قدرتمندان بپردازند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با بودجه 88 عنوان کرد: من بعنوان هشتمین مخالف این لایحه، خاطره تصویب بودجه سال 74 را توسط مجلس وقت ، به منظور نشان دادن همکاری دولت و مجلس که باعث تحمیل بدترین سال اقتصادی کشور و تورم بسیار بالا و فشار مضاعف بر مردم شد، را یاد آور شدم و در صحن علنی مجلس اعلام کردم هدفمند کردن یارانه ها چیزی جز طرحی که در مجلس ششم به صورت یک طرح پنج ساله مطرح شد و متاسفانه در مجلس هفتم بخاطر مسائل سیاسی رد شد نیست و طرحی که توسط دولت نهم ارائه شده با توجه به 29 درصد تورم فعلی، جامعه را با 70 درصد تورم مواجه خواهد کرد. وی افزود : پاشنه آشیل دولت نهم مسئله اقتصاد است.

مسئول کمیته مالی و پشتیبانی حزب اعتماد ملی در مورد انتخابات خردادماه گفت : اعتماد ملی با برنامه های کاملا روشن و شفاف در بخش های مختلف اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد میدان خواهد شد و مردم به شخص کروبی رای نخواهند داد بلکه به شخصیت و اندیشه و برنامه کروبی رای خواهند داد. خباز گفت : کروبی در یکی از برنامه های اقتصادی خود قول داده در صورت پیروزی در انتخابات سهام نفت به نام افراد بالای 18 سال جامعه اختصاص یابد. عضو فراکسیون اقلیت مجلس در مورد کابینه کروبی در صورت پیروزی خاطر نشان کرد: با توجه به سوابق ارزشمند سیاسی و انقلابی آیت الله کروبی چه قبل و چه بعد از انقلاب که از ایشان بعنوان استخوان و یکی از ستونهای این نظام و انقلاب یاد می شود، کروبی به کابینه صرفا حزبی اعتقادی ندارد و با شناخت وسیع و عمیق خود، از تمام افراد مستعد و توانمند در اداره کشور استفاده خواهد کرد.

محمدرضا خباز ادامه داد: کروبی اذعان دارد احتمال حذف شدن از کاندیداتوری در این مرحله تنها بدست عزرائیل و در مرحله انتخابات فقط توسط مردم امکان پذیر است. وی تصریح کرد : کروبی بیش از 50 سال سابقه مبارزاتی و شاگردی امام (ره) را دارد و هیچ نقطه منفی در کارنامه او یافت نمی شود و ایشان با پرچم اصلاحات واقعی و افتخار به آن وارد صحنه انتخاباتی شده است.

نماینده کاشمر در مورد حضور میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری گفت : میرحسین با تفکر خاص و معنوی و با توجه به شرایط بحرانی کشور اعلام حضور کرده است و ما با تفکراتی که از ایشان سراغ داریم احتمال تغییر موضع ایشان را که از طرف بعضی مطرح می شود را غیر قابل باور می دانیم. وی بیان داشت: میرحسین موسوی قبل از اعلام کاندیداتوری به دوستانش گفته بود با وجود آقایان کروبی و خاتمی من فقط باید از ایشان حمایت کنم . عضو فراکسیون خط امام ( ره) مجلس ، حفظ و صیانت از آراء مردم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: برای حفاظت و صیانت از آرا باید بصورت جدی و با آموزش نیروهای شایسته و با بینش بالای سیاسی در تمام مراحل و زمان های خاص نمایندگان کاندیداها حضور داشته باشند و به دقت مراحل مختلف اخذ رای را با هوشیاری دنبال نمایند .


نوشته شده توسط : علی

نظرات دیگران [ نظر]