سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 اتهام عجیب خبرگزاری روسیه به ایران؛ - کربلائیان

اتهام عجیب خبرگزاری روسیه به ایران؛

پنج شنبه 87 دی 26 ساعت 1:49 عصر

لاریجانی و جلیلی حماس را تهدید کرده‌اند !

دو فرستاده ایرانی یعنی "علی لاریجانی" و "سعید جلیلی" در دمشق با "خالد مشعل" رهبر حماس و "رمضان شلاح" دبیر سازمان جهاد اسلامی دیدار کرده و هشدار دادند که در صورت تسلیم شدن، صدور تسلیحات به این جنبش متوقف خواهد شد

در حال حاضر بعد از شکست طرح صلح پیشنهاد شده توسط عربستان سعودی و کاهش نفوذ ریاض، فقط دو بازیگر در صحنه باقی مانده اند، دو دشمن دیرینه یعنی ایران و مصر.

به گزارش«فردا» خبرگزاری ریانووستی، در مقاله ای به قلم خالد ابو طعامه" خبرنگار "اورشلیم پست" ایران را متهم کرده که به درگیری ها در غزه دامن می زند.

این مقاله بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که این روزها واکنش های گسترده ای در سراسرجهان بر انگیخته است ضمن اتهام عجیب، مدعی شده: در حالیکه مصر با جدیدت مشغول یافتن راه حلی برای مناقشه کنونی است رقیب آن فقط روغن بر آتش می ریزد. دو فرستاده ایرانی یعنی "علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی و "سعید جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در دمشق با "خالد مشعل" رهبر حماس و "رمضان شلاح" دبیر سازمان "جهاد اسلامی" دیدار کرده و هشدار دادند که در صورت تسلیم شدن، صدور تسلیحات به این جنبش متوقف خواهد شد و بدین ترتیب به اصطلاح "چوب لای چرخ" تلاش های صلح جویانه "عمر سلیمان" رییس اداره امنیت مصر قرار دادند.

در ادامه این مقاله آمده است: نتیجه مبارزه در نوار غزه نقش تعیین کننده دارد. به اعتقاد سفیر اسبق اسراییل در قاهره، مصر و دیگر کشورهای عربی واقع بین پشت پرده امیدوارند که اسراییل برای همیشه "شر" حماس را بکند.

گفتنی است، نویسنده گزارش در حالی چهره انسان دوستانه و صلح طلب از دولت مصر ارائه کرده که این دولت حتی از برگزاری نشست اتحادیه عرب نیز جلوگیری می کند. از طرفی ادعای ارسال سلاح از ایران به فلسطین جنگ روانی جدیدی است که بعد از عدم موفقیت اسرائیلی ها در سرکوب مردم فلسطین و حماس، از طرف اسرائیل و حامیان آن مطرح شده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات دیگران [ نظر]